2.8.09

Juliol

Els 5 dies a Oléron van anar molt bé, sobretot per fer un canvi complet de pell ja que ens vam cremar de dalt a baix i encara m'entretinc a treure pelletes.
La primera nit (d'arribada) vam dormir sota el porxo de la mamy perquè ja era tard per muntar la tenda. L'endemà al matí després d'esmorzar, muntem la tenda, anem a fer una volta per la Cotinière, a la tarda a Saint-Pierre i a la nit cerveseta a la Coti altre cop.

El dia 2 fa més bon temps i anem a Marennes per fer acrobranches. Fem diferents circuits penjats dels arbres, amb tirolines, troncs, escales, xarxes...molt divertit però moooolt cansat per mans i braços. Al vespre anem al Luna Park de Saint- Georges i vist la poca emoció que hi ha, anem a fer la cervesa a Boyard, passant primer per la platja que està plegada de mosquits!
Dilluns fa un dia esplèndit així que anem a la platja més divertida (per les onades), Vertbois.
Allà ens hi estem de les 12 a les 18h....i evidentment tornem escaldats. Fem el sopar i tornem a Boyard.
Dimarts es repeteix la història del dia anterior per tant acabem re-escaldats! Al vespre, provem sort a Saint Trojant, però no hi ha res, recollim 2 xavals de 16 anys que fan autostop per anar au Chateau i els acompanyem per allargar una mica la nostra "nit". Pujem al castell, veiem la tormenta que s'acosta i tornem a casa.Al matí plou una mica mentre encara som dins la tenda, però el temps de llevar-nos, esmorzar i preparar les coses per marxar ja s'ha assecat i la pleguem.
Marxem cap a la Rochelle on dinem, passejem i finalment tornem a Paris sota plujes torrencials quasi tot el camí.

Mentrestant, els nostres companys havien preparat una festa per divendres, el "101 Festival".
Durant la setmana ens havíen trucat per proposar-nos imitar algun "artista". Hi va haver canvis d'última hora però tot i així van assistir-hi:
Michael Jackson, Rocío Jurado, Julio Iglesias, Amy Winehouse, Las Supremas de Móstoles, Raphael, Sonia y Selena i Madonna i el seu gos ¿¿sado??
Tot i ser una freakada, va ser molt divertit i vam riure moltíssim amb les actuacions-playback de cada un.

Aquest divendres era l'últim dia de feina de Patxu (que marxa a Toulouse a currar), així que a la nit vam fer un últim picnic amb ella al canal. D'ella ho he aprés tot en aquests 10 mesos de feina, fascinada per la neuro, treballadora, motivada, sempre amb ganes d'ensenyar (sigui a mi o els stagieres)...la trobaré molt a faltar els matins a la sala.
Ahir ens vam plantar per 4a-5a...vegada a EuroDisney, amb el pass anual hi anem tranquilament un cop llevats i sense pressa. Com sempre acabo rebentada de caminar i de pujar 3 vegades al Aerosmith, 1 a la llançadera, 2 al Space Mountain, que si el Carrousel, el BuzzLightgear...

I com es tracta de no parar, dijous a la nit agafo el tren cap a Savona (Itàlia) per re-veure els companys: Simone, Esther, Stefano, Elena, Adriana, Marcos...i m'hi quedo fins dimarts.
Quines ganes de veure Savona a l'estiu, la platja, el gelat del Superfrutto, fer un giro amb la moto de Simo, veure el fill d'Adriana, riure amb tots plegats!