13.12.08

Cap de setmana amb els papis (5-8 desembre)

El cap de setmana amb els papis va passar ràpid i sense incidències.
Divendres al plegar de la feina els vaig anar a trobar a l'hotel Campanille de Saint Denis, vam fer un tomb pel centre i vam anar al meu estudi perquè el veiéssin i coneguéssin també a Bertyl.
Després vam anar al centre de Paris a sopar al restaurant Chartier, molt curiós.

L'endemà al matí em llevava aviat per passar-los a buscar per l'hotel i anar cap al castell de Versailles on ens hi vam passar tot el matí visitant-lo i passejant pels jardins.
A la tornada ens vam separar, jo vaig tornar a casa per descansar per la festa de la nit i ells van seguir fent els turistes.
La festa despedida de Rocio, Raquel i Zahira no va ser res de l'altre món, a les 3 estaba dormint en el llit de Patri i a les 5:30 marxavem cap a casa amb el fred que feia!
A les 14h de diumenge em trobava amb muns pares a Notre Dame per anar a dinar plegats, passejar per la zona, anar a veure la Tour Eiffel il·luminada i anar al meu estudi a sopar.

Dilluns visita a la Basílica de Saint Denis, caminar pels Champs Elysées, pujar a la nória de la plaça de la Concorde, dinar, Montmarte i tornar a fer l'últim sopar a caseta.

I ahir va arribar un fisio nou, aquest cop Gironí, en Joan! ja era hora que l'Olivier agafés algun català...
I dimarts nit agafo l'avió cap a casa!!! no sabeu les ganes que tinc de veure'us a tots plgats, sobretot als del CTG.
Molts petons i fins aviat!

1 comentari:

Mercè ha dit...

Ei Hola!!

Acabo de trobar de casualitat el teu blog, resulta que jo també sóc fisio (per això l'he trobat) i he corregut 2 anys al CTG, només unes duatlons.

Ja veig que tothom marxa a França!