22.12.08

Vacances de Nadal a casa

Se m'acaben els dies a casa i ja he vist a quasi tothom que volia veure. Gràcies a les trobades, heu fet que passi millor aquestes vacances-festes tan tristes.
Tinc ganes de tornar a Paris tot i que allà no veig la llum del sol i fa moooolt fred. Però "prometo" que a partir de gener començo a anar a les piscines i faré un esforç per anar a córrer tot i la climatologia (amb els meus guants nous :P)...és el propòsit pel nou any.

Veure i parlar amb alguns membres del CTG m'ha fet tornar a tenir ganes d'entrenar i que em faci molta enveja els seus entrenaments conjunts i sortides (xiveu-me les dates del stage de primavera que vull veniiiir!!).
L'altre propòsit és perseguir-los quan comencin els triatlons: Lisboa, Arinaga, Elx, Challenge (que vinc segur), Vitoria, Zarautz, Banyoles...on sigui!!! jo m'apunto a un bombardeooo.
Podria ser que tornés ja a finals de juny per fer com aquest any i tenir via lliure per viatjar on calgui amb els estalvis...tot depén de com vegi el panorama!

Per ara em conformaré en tornar per l'1 de febrer a animar-los a la Mitja de Granollers.
CTG a l'Olímpic de Bcn
P.D: "con una guitarra y un par de palilllos..." jajaja