16.2.09

Chenonceau i Tours

Aquest cap de setmana ha tornat a tocar excursioneta.
Dissabte tarda amb en Joan baixem a Paris, a Le Marais, per trobar-nos amb Alejandro i Isaac (el seu ex, que està de visita). Fem el café, passejem per la zona i amb en Joan tornem a Saint Denis perquè fa fred i estem cansats. A les 22:30 tornen ells amb Alberto, i comença la nit de decidir on anirem l'endemà.
Després de 2h acabem decidint anar al sud per veure un altre castell del Loire (Chenonceau), Tours i si tenim temps Blois.
Alberto es queda a dormir a casa i a les 8 es lleva amb un petardo al cul per anar a despertar els altres, esmorzar i marxar aviat. Entre pitus i flautes no marxem fins passades les 10, Alberto, Alejandro, Isaac, Joan i jo.
Són prop de les 13h quan arribem al castell. Tenim sort i fa molt bon temps, així tot sembla més bonic. Visitem l'interior i jardins i Alberto es fa un fart de fer fotos amb la seva Nikon D300 nova.
Dinem en un bar-restaurant del poble mentre parlem de projectes futurs: Shangai 2010, viatge Nova York, Canadà 2012...el que sigui mentre no haguem de tornar a treballar a Espanya.

Tornem a enllaunar-nos dins el cotxe per anar a Tours. Ja són les 17h, encara hi ha llum per fer les fotos a la catedral, visitar-la i veure la posta de sol des d'un pont penjat. Però no volem arribar tard a casa, així que a les 19h ens posem de camí a París.
Per altra banda, ja estem apuntats al gimnàs! gimnàs que està sota casa, en el mateix edifici on vivim, per tant no hi ha mandra possible per anar-hi, en 1min hi sóc. Hi ha tot tipus de màquines, el·líptica, cinta per córrer, peses...Vam començar anant-hi mitja hora els matins (de 7 a 7:30) i les tardes que podíem. Ara ja comencem a renunciar a els matins però les tardes ens hi posem en sèrio (poca estona però intens).

Makis amb 7 ha dit...

1r. Duatló Rural de Sils el 24 de Maig 2009.