2.3.09

...y yo sigo aqui...

Han sigut dues setmanes-caps de setmana força menys fascinants que els últims...

Fa 2 divendres, a la feina, es va muntar un bon "percal" entre Catherine (fisio friki) i Barbara (ergo)...tot per un tros de pastís, i que ens va tenir ven entretingudes durant uns dies.
Aquell divendres vam anar Joan, Patri i Sandra en un bar on si hi vas prou aviat (20h), amb el que et demanis et porten un plat de Couscous, i així ja vam sopar.
L'endemà a les 7:30 em truquen els repartidors de Darty per dir-me que ja arriven amb la rentadora. Després ja no puc dormir, així que l'estreno, miro una peli (l'última d'Indiana Jones) i recullo l'estudi. Després de dinar decideixo baixar a París sola que fa molt que no ho faig. Em passejo per St Michel i Chatelet, on entro a Darty i em compro el forn. De tornada em truca Alberto que ha d'anar a Carrefour a comprar i si l'acompanyo. Arribo a l'estudi, desempaqueto el forn i sobre les 19:30 em passa a recollir Alberto. Després de molta estona allà dins per comprar les coses que ell necessitava (jo només 2), truquem Alejandro i Isaac per saber on paren. Ens diuen que són al Sacré-Coeur i decidim anar-hi. Té tanta potra que aparca quasi a la porta del Sacré-Coeur on ens esperen. Després del centenar de fotos que Alberto dispara (i encara no tinc), fem un crêpe per sopar i busquem un bar per Montmartre on passar part del vespre. Fem 2 birres en un mateix bar ja que hi ha un saxofonista que toca en directe. Per la tercera canviem d'ubicació (una mica més avall) i desfem camí fins el cotxe. Amb tot plegat són les 3 quan vaig a dormir.
Diumenge estreno forn fent una quiche i que reparteixo entre en Joan, Alejandro i Isaaac.
A la tarda hem quedat per anar a veure la desfilada de Carnaval en el seu pas per la plaça de République. Acaba sent força decepcionant, fem una cervesa i tornem a casa.

La setmana es caracteritza per l'intent fallit de voler anar a casa els meus avis el 7-8 març (bitllets de tren massa cars), el merder del pastís, el suplici d'aguantar el meu stagiere Thomas una última setmana (com pot ser tant passiu i avorrit???) i el sopar raclette a casa Alejandro-Isaac.
Aquest cap de setmana tocava guàrdia dissabte matí (8:30-12:30h) per tant divendres al llit després d'empassar-me els capítols de la 5a temporada d'Anatomía de Grey i Lost.
Dissabte quan acabo al guàrdia em passen a buscar Al i Isaac per anar al Mercat de les Puces de St. Ouen. Ens hi passem 4 bones hores passejant, xafardejant i menjant crêpes. Tornem a casa per descansar, i per sort acaben decidint que si que vindran a la Crémaillère (festa quan canvies de casa) d'Ana i Sandra.
A les 22h sortim de casa per agafar el tram+metro i ens trobem Joan i el seu amic de visita Elder que també s'apunten a venir. L'intenció era quedar-se fins les 24h, però ens allarguem una mica i jo torno a les 2:30 acompanyada de Joan i Elder (així no pateixo per la meva integritat). Entre caminar i bus nocturn s'ens fan les 4 quan arribem als estudis.

El primer diumenge de mes els museus de París són gratuïts i s'ha d'aprofitar. L'intenció era anar al d'Orsay, però quan hi arribo (sobre les 14h) hi ha molta cua i camino cap a Notre-Dame amb l'idea d'anar a l'exposició de David LaChapelle (pagant) al Museu de la Moneda. El visito+postals souvenir, travesso el Pont Neuf, Chatelet i entro al Louvre per veure la part "Histoire du Louvre" i "Louvre médiéval". Aviat em canso de tant caminar i a les 18h ja sóc a casa per fer-me el dinar de l'endemà i uns crèpes per sopar.

Algunes fotos de les exposades de LaChapelle:
Avui han començat els nous stagieres, aquest cop m'ha tocat en Grégoire. Ja és el 4t stagiere que tinc i el que al principi feia gràcia ara ja comença a cansar...a més, tot i que sembla simpàtic, em recorda el 1r que vaig tenir, en Julien (al que hagués estrangulat)...el temps dirà.
A més aquesta setmana Joan és a Girona i Alejandro de vacances...aaaiiii, sense els meus companys de caminata i xafardeig....
El cap de setmana que ve toca formació de neurologia organitzada per l'hospital (divendres tarda i tot dissabte) que em tindrà distreta, i dijous 12 arriba Esther des de Savona!

Seguiré informant...

P.D: ja tinc els bitllets d'avió per les meves vacances llargues, del 21 de maig al 8 de juny, per fer un no parar de prendre el sol, celebrar els meus 24 anys, animar a la Challenge i Sprint de Mataró i el més important...el bodorrio Marc-Jud!

2 comentaris:

Club Triatló Granollers ha dit...

Moltes salutacions de part de tot el Club Lara!!
I entrenar què??

Lara Rius ha dit...

entrenar...uufff, es que aquí fa molt fred i malt temps (quasi) sempre...un dels propòsits del nou any era buscar-me un club, posar-me en contacte d'una vegada per totes amb la germana d'en Cesc...però no trobo mai el moment!! per ara vaig al gimnàs de sota a casa a fer 4 peses i córrer a la cinta...quan vingui les 2 setmanes pel maig vindré als entrenus q pugui del parc i natació! us trobo molt a faltar!! Records!