16.10.08

Des de Saint-Denis...

No tinc internet a casa encara....s'està convertint en un malson que m'obrin una línia telefònica...però ara tinc un ratillo per explicar 4 coses d'aquesta setmana que ja porto aquí.
1. Visc a Saint-Denis, que NO és París...és un barri "xungo", amb molta immigració, es pot dir que sóc l'única "blanca" que es passeja per aquí. M'havien parlat malament del barri, que era conflictiu i varis perills més...però jo hi stic bé i no em sento en perill (en els horaris en els que m'hi moc).
2. Estic en un estudi d'uns 25m2 força apanyat...però que quan vam arribar amb me mare vam haver de fer neteja a fons (sooooort d'ella, no se pas com ho hauria fet sinó amb maletes i tot plegat).
3. Treballo a 15min a peu de casa, a la sala de rehabilitació d'un hospital, bàsicament amb neurologia i immigrants (evidentment) i amb 2 espanyoles més.
4. Tinc un enorme parc a 10min de casa...i quan dic enorme vull dir grandiós, que no te l'acabes, amb cascades, bosc, mil camins...ja penjaré una foto quan tingui el meu propi internet.
5. Tot i la depresió inicial he de dir que ara estic bé...cada dia d'aquesta setmana al sortir de treballar he tingut una o altra cosa a fer: comprar coses per casa, l'internet, el compte del banc, avui córrer...En general a les 20 em poso a fer el sopar (i dinar de tupper per l'endemà), a les 21 sóc al llit amb una peli i a les 23 a dormir...per llevar-me a les 7:15, dutxa-esmorzar-anar a la feina. A les 8:30 comencem però fins ls 9 no fem res...de 12-13 dinem...però fins les 14 no fem res...i a les 16 marxo cap a casa.
6. En el meu edifici (pertanyent a l'hospital) viuen 3 espanyoles més i un que no conec perquè està de vacances. Totes de la meva edat i força simpàtiques.
7. El transport (bus o tram) per anar al centre de Saint-Denis a comprar les coses bàsiques (a 15min a peu) diguem que surt gràtis...ningú paga per tant jo tampoc!!!
8. Diumenge vaig tenir la sort de veure la cursa dels 20km de París quen vaig decidir anar a la Tour Eiffel de visita, l'arribada era just al peu de la torre...estava a punt de plorar de tenir tanta sort!!
9. Aquest diumenge es fa la cursa dels 20-10 o 5 km de Saint-Denis i crec que m'apuntaré a fer els 10km...per el mòdic preu de 15€ tindré samarreta, medalla, diploma i travessaré 2 cops "Le Stade de France"!!! toooooma!!!
10. Res més per ara que ja s'em fa tard per sopar.
Petons i abraçades!!!

4 comentaris:

JordiCantó ha dit...

Quina enveja!!!!!Q tinguis sort...i entrena!!

JordiCantó ha dit...

T´has adonat q se t´ha cambiat la música?a mí també,quia m...de deezer.

Jordi Bosch ha dit...

M'alegro que tot et vagi bé! Ja diràs com va la cursa! Crec que no tindràs problemes per netejar 25m2 de pis jeje... ;-)

A entrenar i a passar-ho bé!!!

anelapeach ha dit...

Laraaa! és per veure què fèiem malament i perk no se'ns penjava! jajaja
Aviam si ara surt...