25.10.08

Passen els dies...

Encaminant la 3a setmana a Saint Denis amb bons i mals moments...ja se sap! trobar-me sola a l'estudi, voler tornar per entrenar i veure els del CTG, deprimir-me perquè tothom ha agafat vacances i no tinc dies per agafar...finalment les tinc del 17-24 desembre (ni nadal ni cap d'any, a joderse!) però no se sap encara el que faré!
Intentant aplicar el que vaig aprendre a Savona...fer la meva sense esperar que em diguin res perquè ningú mourà un dit per mi i no confiar encara gaire amb els que m'envolten per no endur-me sorpreses posteriors.
Avui he anat a Châtelet de botigues i a passejar pel Forum Les Halles i la zona, un total de 7h caminant...no entreno però almenys quan camino m'hi estic estona....
Durant la setmana vaig fent...treballar fins les 16h on ens fem un bon fart de riure durant el dinar amb Ana, Patri i Daniel (ell ja només li queda una setmana aquí perquè marxa a Bordeaux) i segons el dia anar a comprar a Carrefour (on m'hi perdo durant moooooolta estona), intentar aconseguir internet, o connectar-me des de casa d'algun dels espanyols que viuen aquí en el mateix edifici, vease: Paula, Angela, Sandra i Alberto.
Aquest dilluns passat havia de començar una nova noia espanyola...va arribar el matí amb els pares i sembla ser que a la tarda ja tornava a casa!!!! ens vam passar el dia picant a la seva porta i l'endemà el "jefe" ens diu que la noia ha marxat perquè no li ha agradat Saint Denis ni l'estudi...jajajajaja!! poooobre noia i nosaltres anar fent broma...
Espero poder tenir internet propi ja a partir de dimarts/dimecres de la setmana que ve i per tant donaré bastant pel sac ja que 3 setmanes sense internet són moooooltes!!! i a més tindré totes les trucades a fixes internacionals gratisss!!! així que envieu-me mails amb el vostre nº de fix i l'horari en el que us puc trobar perquè així que ho tingui a més d'estar teclejant tindré l'orella enganxada al telèfon (ahir la Sandra em va deixar el seu i ja vaig deixar anar rollo a mun germà i a l'Emma).
Per cartes, postals, felicitacions de nadal o simplement per xafardejar on visc amb el Google Earth:
Studio 57
4, Rue Docteur Delafontaine
93200 - Saint Denis
France
Primera nit a l'estudi...

Abans de despedir la mami, davant l'Arc de Triomphe

L'endemà, 1r intent de pujar a la Tour Eiffel...

Però hi feien la cursa dels 20km de París...2n intent i aconseguit el cap de setmana passat, aquests són els pocs pandes que queden al món...

Dins Le Stade de France, amb Ana, abans de començar la cursa dels 10km de Saint-Denis

Arribant a meta...51:30min.

Sacré Coeur, m'encanta!!!

Vistes des de Montmartre, posta de sol i amb la Tour Eiffel al fons.

Ara em falta trobar una piscina, anar a córrer més (però aviat es fa de nit i comença a fer fred..) i mirar la possibilitat d'anar a viure més al centre (dificilment aconseguible sola, m'he de trobar 1-2 persones).

Els papis em vénen a veure del 6-9 desembre, jo ja em reservo el cap de setmana de l'1 de febrer per venir a veure la Mitja de Granollers i el 24 de maig pel 1/2 Ironman de Calella.

2 comentaris:

Cesc ha dit...

Hola Lara,

Soc el Cesc Rubio.
Si vols mirar-te algún lloc més al centre contacta amb la meva germana que ella va estar buscant bastant temps abans de trobar el pis que ara te. Al menys et dirá el que va veure!
Salut des de Granollers!

robert mayoral ha dit...

ostres! Quins records, Paris....quina enveja...quan vinguis per aquí, avisa a veure si ens veiem en alguna cursa, perquè ja veig que d'entrenar no deixes...
records!