5.10.08

Triatló Olímpic de Barcelona

Tercer triatló, segon Olímpic....

Em llevo a les 6 i abans de les 7 marxem cap a Barcelona amb els meus pares per poder veure la 1a sortida.
Ens anem trobant una mica amb tots i esperant la sortida que mai arriba...així que anem fent fotos.
Tinc la llàgrima fàcil...gràcies!!

Alguns membres del CTG

Per fi surten els primers i avancen les seguents sortides. La sortida de noies s'acaba fent mitja hora més tard del previst i en el primer contacte amb l'aigua penso "uuiii tant calenta no està, tindré fred sense neopré", però no tinc temps de pensar-hi més. La primera volta de la natació és un caos, només rebo cops, empentes i em desvio. Em fa moooolta mandra haver de fer la 2a, se m'ha fet força llarg i a més veig que tinc tanta gent davant que penso que vaig última. Em desvio unes quantes vegades més, quasi topo amb un kayak que m'indica que no vaig per bon camí, toco la sorra i a córrer cap a boxes.

Me mare em crida que les altres estan molt lluny i penso "collons, ja sabia jo que anava malament!" Però entrant a boxes en Leo diu que tinc la Jud allà mateix (què?? aquí hi ha algú que m'enganya!!) i em presiona per córrer més.
Dec passar pel costat de la Jud a boxes però no la veig fins que ella surt amb la bici i em crida. M'afanyo a sortir i a pedalar! a cada gir de 180º veig que tinc la Jud "aprop" però impossible atrapar-la, l'esforç que faig per acostar-m'hi el fa ella per escapar-se. Al principi m'encanto una mica a mirar els que van en sentit contràri per si veig algun del CTG i em "menjo" unes quantes tapes de claveguera. Per sort una noia em passa pel costat i em crida "vinga va! segueix-me, no deixem escapar aquesta!", però quan m'adelanta veig que té uns bessons el doble dels meus i penso "sisi, ves tirant xata..." però acabem fent tota la bici juntes a base de "va va seguim aquesta! no deixem escapar l'altra! enganxa't!". Ens donem relleus, ella va davant a les pujades i jo a les baixades jiji. Quan se m'escapa uns metres m'espera i quan l'atrapo em diu "que guai, ja estàs aquí"...que simpàtica! Al començar la segona volta tinc el meu pare xivant-me "tens la Jud a 1minut i mig!" ( al arribar a casa m'assebento que eren més de 2minuts en realitat).

T2 ràpida i en el primer avituallament em tiro més aigua a sobre que dins la boca. Vaig fent però penso que les cames no em duraran 3 voltes per aquell terreny tant dur. Arrivant a les Torres em trobo la Jud caminant que em diu que abandona perquè li fa molt mal l'esguinç. La primera volta la faig corrent però conscient que vaig molt lenta, m'adelanta molta gent i noies que havia adelantat amb la bici. Passo pel sector hooligan del CTG, els vull dir que la Jud ha abandonat i no l'he pas adelantat, però és impossible amb aquells crits.

Començo la segona volta molt desmotivada, encara em queden 2 com aquesta!!!! m'estic plantejant caminar una estona perquè les cames no van però m'anima algú a mig passeig, l'Albert ha tornat a fer aparició espontània. Desencaixo un somriure i segueixo corrent fins que ja no crec que em pugui veure ningú per posar-me a caminar. Camino mig minut i en corro 2. Torno a passar pels hooligans i impossible dir que no vaig bé, que he estat caminant d'amagat, ara s'ha afegit l'Anabel i els seus crits es fan sentir. Em trobo en Marc i li dic que no puc, que no paro de parar-me a caminar i encara queda una volta!!
No para de passar-me gent, quan em paro m'animen però no vull seguir, em fan mal els turmells, les espatlles, les lumbars, la punta del nas...etc. Arribant a les Torres una noia m'anima i decideixo tornar a arrencar, aguanto una mica més que els altres cops però torno a caminar fins que em trobo el meu germà a uns 400m de l'arribada que em fa apretar i allargar el pas. Fent el que puc creuo l'arc d'arribada!

Les fotos: http://picasaweb.google.es/lararius/TriatlOlMpicDeBcn

2 comentaris:

JordiCantó ha dit...

Xq mai surto en aquestes fotos d´equip???Hon co... estaré???Al sprint de bcn hem va passar el mateix.Enhorabona pel Olimpic...segueixes els passos del Marc, en el tercer olmpic va la vençuda, copa segur!!

Lara Rius ha dit...

Estàs a la teva bola! com sempre! És lo que tieneeee...estaves amb en Bosch, Cardó and Co.
El tercer olímpic crec q em queda mooolt lluny...i per fer copa he de baixar 30min o més! snif...