19.4.09

Setmana Santa

El cap de setmana passat (el de Pasqua) va ser força mogudet. Dimecres 8 arriben Clara i Raquel, cosina i amiga d'Alejandro. Dijous quan pleguem de la feina passem a buscar les noies a casa i anem a Montmartre, fa un dia genial, unes vistes magnífiques i veiem sortir una lluna plena enorme. Ens fem fotos davant el Moulin Rouge i tornem cap a casa per anar de pet al llit.
Divendres quan pleguem de la feina anem directe al Louvre on ens esperen per fer una visiteta ràpida (hem hagut de fer molta cua i ens tanquen aviat). Tornem a casa perquè estem morts i jo dissabte al matí treballo.
Tot i que estava previst mal temps, dissabte torna a fer molt bon dia, així que al sortir de l'hospi, vaig a casa, dino i anem al mercat de les Puces a gastar (per variar). Tornem per descansar cadascú a casa seva, al vespre baixo a casa d'Al i Alberto és també allà.
Decidim sortir, com el cotxe el condueix Alberto, ens porta al barri llatí, prenem quelcom (moooooolt car) i acabem anant caminant fins Le Marais (barri gay) on Al volia anar des d'un principi. Entrem en el famós bar "de la dutxa" on totes 3 volíem entrar perquè Al ens havia explicat que durant la nit algun cambrer es dutxava en una espècie de vitrina. A destacar...95% del bar eren homes...90% eren gays.

Ens hi acabem estant força estona, tot i que a les 4 ens fan fora perquè tanquen i Alberto ja cansat de l'ambientillo vol tornar. Sota la pluja tornem al cotxe (que està força lluny) i tot dormint arribem a casa a les 6.

El mateix diumenge a les 10 ja estic desperta i no puc dormir, merda!!! Així que em llevo, vaig a comprar 4 coses al super, endreço l'estudi, dino i em torno a ficar al llit a mirar una peli (Jurasic Park). Sobre les 14h, Alejandro em truca per dir que s'acaben de llevar però que tornaran a dormir perquè estan fets pols. Em sembla una idea fantàstica i jo també m'endormo. Ja al vespre faig una pizza, la baixo a casa d'Al, arriba Alberto, ve també en Joan i estem fins mitjanit xerrant i parlant de pelis Disney. No volem anar a dormir gaire tard perquè l'endemà marxem a EuroDisney a passar el dia.

Dilluns, tot i la intenció de marxar ben aviat, acabem sortint de casa a les 9:30. Entre Tram, RER i la cua per fer-me el passeport anual del parc, s'ens fan les 12 quan relament entrem en el món de la nostra infància.
Ens fa un preciós dia de sol i calor, i tot i la gent, no hem fet gaires cues i hem pujat a tot allò que volíem: 3 cops al Space Mountain, 2 a la Torre del Terror (caiguda lliure en ascensor), al It's a small world (casa de les nines que m'encanta i no hi pujava des dels 9 anys: http://www.youtube.com/watch?v=TYb8yYlLeGs), Indiana Jones, Mansió Encantada...i acabem passant per les botigues Disney on sempre cau alguna cosa.La tornada es fa llarga entre els 2 RER que hem d'agafar, esperar el Tram...arribem a les 12, l'endemà treballem i encara he de sopar, fer el dinar per dimarts...Un cap de setmana esgotador però que queda recompensat per aquest, en el que el mal temps treu les ganes de moure's de casa. A part de fer una volta per les Halles i anar (potser) aquesta tarda al museu Branly, poca cosa....