17.5.09

Cap de setmana pre-vacances

Endarrerint el tema Praga...
http://www.youtube.com/watch?v=-oQNOM9KC3A jajaja

Cap de setmana de festeta el divendres, anant a prendre quelcom a Belleville amb Ana, Alejandro, Alberto, Kaoutar, Ivette, Cédric (i més que no recordo), "botellón" en una placeta, caminar per trobar una soirée que finalment havia acabat, últim got en un pub i finalment a les 2h taxi a 3 (Alejandro, Alberto i jo) per tornar a Saint Denis. Dormir poc i malament amb l'inquilí a casa, que faig llevar a les 8 perquè tinc guàrdia i s'en va a molestar una estona a Alejandro.


De tornada passo jo a veure Alejandro, decidim que farem migdiada i ens diem algo. Tranquil·lament dino i començo a mirar una pel·licula que dormo. Em truca Al sobre les 6 dient que marxa al Pompidou a estudiar amb Alberto. M'interessa poc el tema així que segueixo vaguejant a casa i els proposo de venir a sopar crêpes a casa.
A les 23h es presenten a casa, sopem i estem de xerrera fins quasi les 3.


Miraculosament avui aconsegueixo llevar-me a les 12h, tot un esdeveniment per mi! (havent-me despertat varies vegades abans). Alejandro em truca i decidim que tot i el mal temps podríem anar a la Foire du Trone (una fira vaja).
A les 15h sortim de casa, quedem amb Ana a la parada de metro de Riquet i fins les afores de Paris a la fira on hem fet una volteta.
Ara ja només queden 3 dies de feina, dijous de festa i al vespre agafar l'avió cap a casa!!!
Amb moltes moltes ganes de Sarau de Primavera i Challenge per començar!!!

Les fotos de Praga: