6.5.09

Cap de setmana de l'1 de maig

Divendres em llevo a les 5:30h del matí per dutxar-me, empaquetar i anar a agafar el metro cap a l'estació de Paris-Montparnase. El TGV surt puntual a les 7:20 i a les 10 arribo a Surgères on m'espera la meva tieta Moïsette. Anem a dinar al seu mobil-home d'Oléron fent parada a Saint Pierre a fer una volteta. Després em porta a la Cotinière, a casa els avis. Una horeta després arriben els meus pares amb en Marc i la Jud, i poc després els meus tiets. Anem a fer la volta a peu de rigor borejant la platja, el port, i el carreró "comercial". Tornem per sopar i anar a dormir.

L'endemà tothom es lleva abans de les 8 per ajudar amb els preparatius.
A les 12-13h comença a arribar el personal....acabem sent 30 persones de les quals 6 nens d'entre 4 i 12 anys.
Entre l'aperitiu, les ostres, les gambes, les tarrines de peix i el pernil al forn, a les 17h estem amb els postres. Amb la meva tieta Babette, al cosina Cécilia, el gos Roc i els 6 "cosinets" anem a passar una estona a la platja mentre la resta fan el café i recullen.
Arribem poc abans de les 19h i mentre uns juguen a petanca, altres xerren, els nens miren el partit del Lyon amb nosekimés. A les 20h arriba l'hora de mirar "El Partit" amb el que tots disfrutem. Finalment sopar, despedir de tothom i dormir que estem rebentats i l'endemà encara serà dur.
Despertador a les 5h i una hora després marxem els 5 cap a Surgères on jo agafo el tren per tornar a Paris.
A les 11:30 sóc a Saint Denis, dino i em passo la resta del dia dins el llit mirant unes de les pitjors pel·licules de la factoria Disney mai fetes (vease "High School Musical" 1 i 2...encara no he vist la 3a).

Avui, acabant de preparar la maleta per marxar demà cap a Praga i fent una quiche per sopar aquest vespre amb Alejandro, Joan i Alberto.
En projecte: buscant pis a Paris (en el 9eme o altres) per anar a viure amb Alejandro!
Fins la setmana que ve!
Les fotos d'Oléron: