27.5.09

Sarau i Challenge!

Cap de setmana intens amb el Sarau de Primavera de Sta Eulàlia, on no m'hi presento fins ben entrada la tarda de dissabte perquè em passo matí i mitja tarda mirant l'IM de Lanzarote per internet. Retrobo tots els companys i amics i m'hi quedo fins les 3 de la matinada.
Apenes dormo 2h que em sona el despertador, llevar-se, dutxa i marxar cap a Calella per la Challenge.
Anem a veure la sortida de la natació i també l'arribada, temps just per veure el meu germà, en Cantó, en Josep...

Marxem cap a Mataró, lloc on els podem veure d'anada i tornada de Dosrius. Costa veure els que van amb la nova equipació, hi ha noms que no em vénen al cap fins que ja han passat però encara els hi fem un crit, altres que em veuen a mi abans que jo a ells.
Tornem a agafar el cotxe per anar a la rotonda de l'Arquera, però tal com hi arribo corrent, veig passar el Cantó, per tant en Marc ja ha passat i si no ens afanyem arribarà a la T2 abans que nosaltres.

Tornem a Calella i ens situem a 1km de boxes (aprox) de manera que els veiem arribar amb la bici i també córrer cap a Pineda. Des d'allà veiem passar el Marc, Cantó, Bosch...i caminem direcció boxes per situarnos en un altre lloc per veure passar la resta. Quan calculem que al Marc li queda mitja horeta per acabar, anem a la pujada final d'arribada.
Hi ha un ambient impressionant, els corredors demanant anims, tothom aplaudint...quin mal de mans!
Intento acompanyar uns metres a alguns companys del club mentre crido ben fort que ja arriben.

Un cop acabada la cursa, acompanyo en Marc i la Jud a recollir les bosses a boxes, anem a dinar i cap a casa a posar-nos una bona capa d'aftersun.

Aquest cap de setmana es presenta mogut també: la cursa dels 10km de Granollers, el Tri Sprint de Mataró i la celebració del meu aniversari!
Per altra banda ja vaig mirant els bitllets d'avió per tornar a venir a finals d'agost i també a l'octubre a veure la Challenge!
També xafardejant els bitllets de tren París- Wiesbaden pel cap de setmana del 15-16 d'agost...potser m'hi passo a animar en el 1/2 IM.