9.3.09

Nova adquisició...unes Converse!

Tot i les despeses (moooooooltes) del mes de febrer, diumenge no em vaig poder estar de comprar un nou parell de Converse. Ja és el 5è parell (4 de la foto i unes a Sta. Eulàlia) i en tinc unes altres que em ronden pel cap...Aquest cop les he comprades estiuenques, de les baixes i veeeeerdes (evidentment). I es que en el Mercat de les Puces valen 30€! i des que vaig arribar que en volia comprar unes.Com en Joan ha tornat i l'Alejandro torna avui, ja començarem la rutina (ara en sèrio) d'anar al gimnàs cada tarda (o quasi). Hi tenim "rendez-vous" a les 19h. Nosaltres sí som uns mindundis allà dins en comparació amb els "brancardiers" (camillers) i altres que hi fan musculació amb peses amb moooolts quilos. Hauríeu de veure les parets del gimnàs, totes plenes de pàgines de revistes de culturistes que no em motiven gaire...preferia veure "pata de triatleta"! jejeje

A destacar que en Joan ha vingut amb una senyera de 7mts que penjarem del meu balcó al seu (vivim un sobre l'altre, 4t-5è) per St. Jordi i l'11 de setembre, que no ens passi res....

Demà farà 5 mesos que sóc aquí....buuuufff.