13.11.08

Arriben més...

Primer felicitar el nou papi Jordi Cantó i la seva filla Naia.

Avui han arribat 4 espanyols més, 3 noies i un noi, antics companys d'Ana.
Com de costum (quan no hi ha el jefe) he sortit abans de la feina, ja que igualment sinó em quedo 30min mirant les parets perquè no hi ha res a fer. Quan he arribat davant de l'edifici de casa m'els he trobat tots 4 esperant Olivier (el jefe) que quan m'ha vist m'ha llençat una indirecta-directa de com m'havia escapat abans de la feina ¬¬' bonitooooo.
Els han ensenyat els estudis (per ara els toca conviure de 2 en 2), una estava quasi per plorar i li he explicat que jo estava igual, però que no és tot tant dolent i lleig com sembla.
Els he acompanyat al centre de Saint-Denis a menjar (ja que a les 17h no havien menjat encara res) i al Carrefour perquè compressin les primeres coses indispensables.
En agraïment m'han convidat a sopar aquest vespre.

http://www.youtube.com/watch?v=poKsCMG5JQ8