11.11.08

Fête de l'Armistice

Dissabte passejada per Montmarte...i com no Sacré-Coeur que no em canso de veure.

Avui 11 de novembre és festiu a gavaxilandia, així que amb Bertyl hem anat al Zoo de Vincennes aprofitant que feia sol (per fi ha sortit el sol!!! però ja torna a estar tapat).

Després de quasi 1:30h de metro+transbords arribem i ens trobem escrit que han tret osos, lleons, elefants i micos...I doncs què queda per veure???? sort que l'entrada només eren 3€...

Quan hem arribat a casa m'ha fet trenes fins a mig cap, per ser el primer cop no volia arrisacar gaire...duren poc temps i me les farà tantes vegades com jo vulgui!!

Aquesta tarda zoo amb Bertyl. Aquí exemplar de girafa "espatarrà"
Bertyl, Lara i girafes.
Totes menjant i donant el cul...
Amb els hipopotamuuuus.
Amb pingüins.
La cabreta.
Els babuins...un mico lleig, molt lleig.
I el meu nou look, fet per Bertyl.
I no us podeu perdre aquest video amb el que taaant he rigut (i segueixo rient):

3 comentaris:

Unknown ha dit...

BUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Lara Rius ha dit...

Quin problema tens ja?? ben pràctic que deus ser fer triatló amb el cap així, no et molesta un sol cabell i és més aerodinàmic!!! jajaja

Jordi Bosch ha dit...

M'alegro que a Paris et vagi bé!!! ;-)

Quant tens pensat tornar o deixar-te caure per aquí?

Això eeee... buaaaaaaaa... jaja!