26.11.08

Cap de setmana a l'Île d'Oléron

El cap de setmana va començar divendres, anant a sopar Fondue/Raclette a Montmarte amb Paula, Juan, Patri Bcn, Mariel, Alex, Fanny i Patri. Vam tornar a casa a la 1h i a les 6:30 em llevava per agafar tram+metro fins Montparnasse per pujar al TGV que en 3h30 em portava fins Surgères, on em venia a buscar la meva tieta per anar en cotxe fins l'Île d'Oléron.

He passat un cap de setmana (llarg, dilluns inclòs) tranquil amb els meus avis i en aquesta illa que em porta sempre tants bons records de petita.

I dimarts, així de sorpresa, els del self de l'hospital van començar una vaga indefinida...per sort vam entrar just abans que tanquessin la cuina, però ara toca tornar a fer-se el dinar fins a nou avís...ppfff

Per la resta tot bé...segueix havent-hi molta diversió a la feina, però s'acaba ja que van donant l'alta als millors pacients...

I en una setmana tinc els papis aquí!!!!